Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lubyczy Królewskiej

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając zgodnie z art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zawiadamia się, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Drugi przetarg nieograniczony - Dostawa pomocy dydaktycznych, zestawów biurowych oraz sprzętu ICT dla uczniów na potrzeby projektu „Edukacja kluczem do sukcesu!” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, zostały wybrane najkorzystniejsze oferty.

 

Część I POMOCE DYDAKTYCZNE.

 

Lp.

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena:

Termin płatności:

Termin dostawy:

Łączna ilość punktów:

1.

P.U.H MERITUM

Adam Kruk

ul. Struga 29

20-709 Lublin

 

60 pkt

20 pkt

   20 pkt

 100 pkt

 

 

Część III SPRZĘT  ICT.

Lp.

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena:

Gwarancja producenta:

Termin dostawy:

Łączna ilość punktów:

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo-

Usługowe „ACTIO”

Sebastian Cybulski

ul. Żabia 17

23 – 400 Biłgoraj

60 pkt

20 pkt

   20 pkt

 100 pkt

 

 

1.  Uzasadnienie wyboru: Wybrane oferty spełniają wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści SIWZ. Oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert, cena – 60 pkt, gwarancja producenta – 20 pkt i termin dostawy – 20 pkt uzyskały najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów – 100 pkt).  Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Ustawy PZP.

 

2.  Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

3.  Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu nie wpłynęło więcej ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu.

4.  Podpisanie umowy z wybranymi Wykonawcami nastąpi w terminie określonym na podstawie art. 94. ust. 1 pkt 2.

 

Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu unieważniono część II – Zestawy biurowe.

 

Prawne uzasadnienie unieważnienia:

Zamawiający działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższą część, ponieważ  nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Faktyczne uzasadnienie unieważnienia:

W niniejszym postępowaniu przetargowym na powyższą część zamówienia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

Plik źródłowy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Solak-Małecka Małgorzata
dodano do BIP dnia 06-07-2018 12:57:13