Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lubyczy Królewskiej

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze d/s zamówień publicznych.
Data utworzenia
2019-02-01
Opis

O G Ł O S Z E N I E

 

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIEJSKI M W LUBYCZY KRÓLEWSKIEJ

Burmistrz Lubyczy Królewskiej ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze d/s zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Lubyczy Królewskiej ul. Kolejowa 1

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) wykształcenie wyższe,

d) znajomość przepisów z zakresu ustawy - Prawo zamówień publicznych,

e) znajomość ustawy – Prawo budowlane,

f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

g) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) nieposzlakowana opinia.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

a) znajomość obsługi komputera,

b) staż pracy w urzędach administracji publicznej,

c) umiejętność pracy w zespole.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

a) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych,

b) opracowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

c) przygotowywanie dokumentacji do zawarcia umów z wykonawcami po rozstrzygnięciu przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

d) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie prowadzonych przez Gminę inwestycji,

e) udział w pracach komisji przetargowej,

f) sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

 

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku Urzędu Miejskiego. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku.

 

 

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %.

 

6. Wymagane dokumenty:

 

a) list motywacyjny

b) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.

e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienia na w/w stanowisku,

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem oraz dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych w sekretariacie Urzędu pok. Nr 16 lub przesyłką listową (poleconą) na adres: Urząd Miejski 22-680 Lubycza Królewska ul. Kolejowa 1, w nieprzekraczającym w terminie do dnia 12 lutego 2019 r. do godz. 15.00.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.lubyczakrolewska.biuletyn.net oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lubyczy Królewskiej.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzurą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie o pracę dla potrzeb do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018 r., poz. 1260) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

 

 

 

Lubycza Królewska, 01.02.2019 r.

 

                                                         B U R M I S T R Z

 

/-/Marek Łuszczyński

 

 

 

 

K L A U Z U L A   I N F O R M A C Y J N A

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady

(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z

przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Lubyczy Królewskiej; dane adresowe: ul.Kolejowa 1, 22–680 Lubycza Królewska.

2. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Lubyczy Królewskiej – adres e-mail: rodo@lubycza.pl

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji,

w szczególności w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji, zdolności i umiejętności

potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje.

Podstawą prawną przetwarzania są:

a) przepisy kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze,

ustawa o pracownikach samorządowych oraz inne przepisy prawa,

b) niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na

Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);

c) uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)– w zakresie danych zebranych

podczas postępowania rekrutacyjnego. Administrator danych ma uzasadniony

interes w tym, aby sprawdzić Pani/Pana umiejętności – jest to niezbędne do

oceny, czy jest Pani/Pan odpowiednią osobą na stanowisko, na które

prowadzona jest rekrutacja;

d) Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli zostaną

przekazane nam inne dane niż wynikające z przepisów prawa.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w obowiązkowym okresie

przechowywania dokumentacji związanej z rekrutacją, ustalonym zgodnie

z odrębnymi przepisami.

5. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie

będą podlegać profilowaniu.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani żadnej organizacji międzynarodowej.

7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują

Pani/Panu następujące prawa:

a) prawo dostępu do danych osobowych;

b) prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych;

c) prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie;

w zakresie,w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody –ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym

momencie;

d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

e) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych

osobowych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – w przypadkach,

gdy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego

interesu;

f) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymywania

od nas swoich danych osobowych, przy czym prawo to przysługuje Pani/Panu

tylko w zakresie tych danych, które przetwarzamy na podstawie Pani/Pana

zgody;

g) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza

przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym; ich

nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji. W zakresie

danych osobowych, które mogą być przetwarzane na podstawie Pani/Pana

zgody, ich podanie jest dobrowolne.

 

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kellner Marek
Dodano do BIP dnia: 2019-02-01 12:17:27