Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówO G Ł O S Z E N I E
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKI M W LUBYCZY KRÓLEWSKIEJ
Burmistrz Lubyczy Królewskiej ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze d/s zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Lubyczy Królewskiej ul. Kolejowa 1
-
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe,
d) znajomość przepisów z zakresu ustawy - Prawo zamówień publicznych,
e) znajomość ustawy – Prawo budowlane,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) nieposzlakowana opinia.
-
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera,
b) staż pracy w urzędach administracji publicznej,
c) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych,
b) opracowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) przygotowywanie dokumentacji do zawarcia umów z wykonawcami po rozstrzygnięciu przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
d) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie prowadzonych przez Gminę inwestycji,
e) udział w pracach komisji przetargowej,
f) sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku Urzędu Miejskiego. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.
e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienia na w/w stanowisku,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem oraz dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych w sekretariacie Urzędu pok. Nr 16 lub przesyłką listową (poleconą) na adres: Urząd Miejski 22-680 Lubycza Królewska ul. Kolejowa 1, w nieprzekraczającym w terminie do dnia 12 lutego 2019 r. do godz. 15.00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.lubyczakrolewska.biuletyn.net oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lubyczy Królewskiej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzurą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie o pracę dla potrzeb do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018 r., poz. 1260) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Lubycza Królewska, 01.02.2019 r.
B U R M I S T R Z
/-/Marek Łuszczyński
K L A U Z U L A I N F O R M A C Y J N A
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Lubyczy Królewskiej; dane adresowe: ul.Kolejowa 1, 22–680 Lubycza Królewska.
2. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Lubyczy Królewskiej – adres e-mail: rodo@lubycza.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji,
w szczególności w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji, zdolności i umiejętności
potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje.
Podstawą prawną przetwarzania są:
a) przepisy kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze,
ustawa o pracownikach samorządowych oraz inne przepisy prawa,
b) niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
c) uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)– w zakresie danych zebranych
podczas postępowania rekrutacyjnego. Administrator danych ma uzasadniony
interes w tym, aby sprawdzić Pani/Pana umiejętności – jest to niezbędne do
oceny, czy jest Pani/Pan odpowiednią osobą na stanowisko, na które
prowadzona jest rekrutacja;
d) Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli zostaną
przekazane nam inne dane niż wynikające z przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w obowiązkowym okresie
przechowywania dokumentacji związanej z rekrutacją, ustalonym zgodnie
z odrębnymi przepisami.
5. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie
będą podlegać profilowaniu.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani żadnej organizacji międzynarodowej.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują
Pani/Panu następujące prawa:
a) prawo dostępu do danych osobowych;
b) prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych;
c) prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie;
w zakresie,w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody –ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym
momencie;
d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – w przypadkach,
gdy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego
interesu;
f) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymywania
od nas swoich danych osobowych, przy czym prawo to przysługuje Pani/Panu
tylko w zakresie tych danych, które przetwarzamy na podstawie Pani/Pana
zgody;
g) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym; ich
nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji. W zakresie
danych osobowych, które mogą być przetwarzane na podstawie Pani/Pana
zgody, ich podanie jest dobrowolne.
Dodano do BIP dnia: 2019-02-01 12:17:27